wtorek, 14 października 2014

                                    RECENZJA FILMU ,, MIASTO 44"
OPIS FILMU :
Film opowiada o powstaniu warszawskim  . W "Mieście 44” wszystko jest na swoim miejscu: wybucha, krwawi, przytłacza, masakruje, rozwala, a my w fotelach kinowych wierzymy że to prawda, a nie sprytny fotomontaż.Że tak właśnie wygląda wojna.„Miasto 44″ dosłownie bombarduje widza. polski film wojenny w reżyserii Jana Komasy  którego premiera miała miejsce 19 września 2014 roku.Przygotowania do filmu trwały blisko 8 lat, a po raz pierwszy informacje o projekcie pojawiły się 2 lata później. Twórcy, pragnąc obsadzić aktorów nieznanych dotąd szerszej publiczności, zorganizowali szereg castingów odbywających się od grudnia 2012 do marca 2013.Wcześniej, 30 lipca, film został zaprezentowany na Stadionie Narodowym przed 15-tysięczną widownią na największym na świecie ekranie sprowadzonym ze  Stanów Zjednoczon  
Ulica Stalowa w Warszawie podczas kręcenia filmu(ZDJĘCIA) 
MOJA RECENZJA  :
Sama niedawno byłam na tym filmie w kinie i naprawdę robi wrażenie .Czułam się jakbym tam była i przeżywała te emocje razem z nimi . Byłam na wielu filmach w kinie ale ten chyba jako jedyny przypadł mi do gustu . Ale popcorn na tym filmie dobrze nie smakuje . Jest w filmie dużo drastycznych scen i chwilami musiałam zasłaniać oczy :) Polecam ten film wszystkim 
miłośnikom filmów historycznych i wojennych .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz